התייעלות ושינוי במספר קווי מוצרים של זימר ביומט

30 ינואר 2017

לקוח יקר ומוערך, 

אנו מאחלים לך שהשנה האזרחית החדשה תתחיל בשמחה ובבריאות! אלו היו 18 חודשים מרגשים עבורנו בזימר ביומט דנטל מאז המיזוג, וברצוני לנצל הזדמנות זו כדי לשתף אותך במספר פרטים בנוגע למחויבות המתמשכת שלנו לספק לך את הפתרונות היעילים ביותר לבריאות הפה והשיניים של מטופליך.  

זימר ביומט דנטל מציעה את היתרון שבמגוון רחב של פתרונות בתחום רפואת השיניים הכירורגית, השיקומית,  הרגנרטיבית והדיגיטלית, המיוצרים הן ע"י זימר דנטל, והן ע"י ביומט 3i. עם זאת, אנו מודעים לכך שהבחירות הרבות שאנו מציעים עשויות לסבך לעיתים את ההחלטות בנוגע לתכנון הטיפולים ובחירת המוצרים.  בימים אילו, התחלנו במאמצים אשר נועדו לפשט ולייעל את הבחירה במוצרים שלנו.  וזאת על מנת לקצר את משך הטיפול בהזמנות, לסייע בהקטנה למינימום של הזמנות בעתודה ובסופו של דבר לספק גישה לטכנולוגיות שהן חוד החנית מבחינה קלינית.   

המוצרים המושפעים כוללים את קווי המוצרים הבאים:

קווי המוצר מבית זימר דנטל-

  • AdVent®
  • Screw-Vent®
  • SwissPlus® & Tapered SwissPlus®
  • One-Piece®

 קווי המוצר מבית ביומט 3i –

  • MDT, LTX & Nanotite®
  • Tapered Certain®
  • Nanotite PREVAIL®

 קוויי המוצר מבית בראנמרק –

  • p-i surgical implants and restorative components

 

ייצור המוצרים המנויים לעיל (מוצרים מושפעים) יופסק ביום 31 לדצמבר 2017, למעט קו מוצרי p-i המפורט בהמשך.  אנא נצל/י פרק זמן זה כדי לשקול פתרונות ומוצרים חלופיים מבית זימר ביומט דנטל.

צוותי שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית יהיו זמינים במטרה לסייע לך לבחור את הפתרונות הטובים ביותר לפרקטיקה  ולמטופלים שלך. אמנם אנו עתידים להמשיך לייצר את המוצרים המושפעים במהלך 2017, למעט קו מוצרי p-i, אך זמינותם  תהיה מוגבלת. גם לאחר ה-31 לדצמבר 2017, נמשיך לספק רכיבים שיקומיים לתיקונים ולפעולות שיקום עתידיות. 

 קו מוצרי p-i לא יהיה זמין לאחר ה-15 לאפריל 2017 ובהמשך ייקבע תאריך סופי לרכישת חלפים.   

 אנא הרגישו חופשי לפנות לנציגי זימר ביומט דנטל במדינתכם או ליצור קשר עם שירות הלקוחות המקומי בכל שאלה.   צוות זימר ביומט דנטל מקווה שתהיה לנו שנה משותפת של בריאות, שגשוג ושמחה!

 

שלכם, 

לעולם המטופלים לעולם הרופאים לעולם המעבדות