תנאי שימוש באתר

תנאי שימוש באתר

1 . תנאים כלליים ביחס לשימוש באתר

תנאי השימוש באתר זימר דנטל מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים גם לנשים.

הגלישה באתר ו/או הרשמה לקבלת שירותיו, ייחשבו להסכמה מלאה לתנאים אלה.

זימר דנטל רשאית לשנות את תנאי השימוש בכל עת ללא הודעה מוקדמת ותנאי השימוש, כפי שיעודכנו באתר מעת לעת על ידי זימר דנטל, יחולו ויחייבו את הצדדים, נציגיהם, יורשיהם וכל נציג מורשה אחר שלהם.

תנאי השימוש חלים גם על השימוש באפליקציות השונות של זימר דנטל, אשר להן קישור באתר זה והתכנים הכלולים בהן, באמצעות כל טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב.

בתנאי שימוש אלה, 'תכנים' משמע תוכן מכל מין וסוג שהוא הכלול באתר, לרבות אך לא רק תוכן (כתוב, חזותי או קולי), תוכנה (לרבות יישומים, מאגרי נתונים וממשקים), או כל שילוב שלהם, וכן עיצובם, עיבודם, עריכתם ודרך הצגתם.

על תנאים אלה ועל האתר יחולו חוקי מדינת ישראל והם יפורשו על פיהם, ולא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם.
מקום השיפוט הבלעדי בכל הקשור בתנאי השימוש ו/או באתר הינו בבתי המשפט המוסמכים בתל-אביב-יפו. זימר דנטל מנהלת את האתר בתחומי מדינת ישראל. זימר דנטל אינה אחראית להתאמת התכנים לשימוש מחוץ לגבולות ישראל וכל שימוש באתר מחוץ לגבולות ישראל, יהיה באחריות המשתמש בלבד. המשתמש באתר אינו רשאי להשתמש בתכנים, באופן שיהווה עבירה לפי כל דין.
אם ייקבע כי חלק כלשהו של תנאי השימוש אינו תקף או שאינו ניתן לאכיפה על פי דין, אזי חלקים אלו ייחשבו כאילו הוחלפו בסעיפים תקפים וניתנים לאכיפה שתוכנם תואם במידת הקירוב הגדולה ביותר את כוונת הסעיפים המקוריים, ואילו יתר סעיפי תנאי השימוש יישארו בתוקפם.
ויתר צד על זכות הניתנת לו על פי תנאי השימוש, בין מפורשות ובין מכללא, במקרה מסוים, לא ילמדו ממנו גזירה שווה לכל מקרה אחר ולא יראו בכך ויתור על זכויותיו.
תנאי השימוש באתר מהווים את ההסכם השלם והמלא בין המשתמש וזימר דנטל בהקשר עם השימוש באתר, ומחליפים כל תנאי שימוש קודמים שהוסכמו בין המשתמש וזימר דנטל.
2.הגבלת אחריות כללי

המידע והעצות המפורסמים באתר, לרבות אך לא רק במסגרת המנוע 'התאם לי טיפול', מיועדים לספק למשתמש הבנה בסיסית בלבד ברפואת ומבנה הפה, בחומרים ובכלי העבודה המשמשים את רופאי השיניים ובמוצרים המיוצרים על ידי זימר דנטל, ואינו מהווה תחליף לבדיקה רפואית פרטנית על ידי רופא שיניים מוסמך, אבחנה רפואית או ייעוץ רפואי כלשהו.
אין להסתמך על ייעוץ שהתקבל באמצעות האתר לצורך קבלת החלטות כלשהן, לרבות בנושאים רפואיים. אין לראות באתר ייעוץ רפואי או מקצועי.
זימר דנטל אינה מעודדת או ממליצה על קבלת טיפולי שיניים מרופאי שיניים מסוימים, או בכלל. לזימר דנטל שיתופי פעולה עסקיים עם רופאי שיניים, העושים שימוש במוצריה של זימר דנטל במסגרת עבודתם, ואף כי האתר מפעיל מנוע 'חפש רופא' ובמסגרתו מוצגת רשימה של רופאי שיניים מסוימים או בעלי מקצוע אחרים בתחום רפואת השיניים, באזורים שונים בארץ, אין בכך משום המלצה ביחס ליכולתם המקצועית, מומחיותם והכשרתם המקצועית או מהימנותם של רופאים אלה.
פרטי הקשר והתכנים המסופקים במסגרת מנוע החיפוש 'חפש רופא', כפי שהתקבלו מהרופאים, לא נבדקו על ידי האתר, ואין זימר דנטל אחראית לדיוקם ומהימנותם. לפיכך, בכל פנייה לבעל מקצוע המופיע באתר או דרך מנוע החיפוש 'חפש רופא' באחריות המשתמש לוודא כי יש בידי בעל המקצוע את התעודות המעידות על הסמכתו המקצועית ולאשש את פרטיו ומומחיותו בערוצים המקובלים.

למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות התכנים המופיעים באתר, התכנים הכלולים באתר, לרבות אך לא רק במסגרת לשונית 'הידעת?' ותכנים שהתקבלו מיצרני המוצרים תחת לשונית 'IFU' ניתנים כמות שהם (As Is) והאתר אינו ערב למהימנות התכנים, עדכניותם אל מול השינויים בתחום רפואת השיניים או שינויים שיבוצעו על ידי יצרני המוצרים מהתכנים שהועברו על ידם לזימר דנטל, ואינו אחראי לתוצאות השימוש בתכנים ו/או לנזקים או תוצאות, אשר עלולים לנבוע מהשימוש בהם. השימוש באתר ובתכנים הכלולים בו הינו באחריותו של המשתמש בלבד.
אין במידע המסופק באתר משום הבטחה כלשהי ביחס לתוצאות הטיפולים באמצעות מוצרי זימר דנטל ולאופן ולתקופת ההחלמה מהם. מובהר כי הליך ההחלמה הינו אינדיבידואלי ומשתנה מאדם לאדם בהתאם לפיזיולוגיה של כל אדם. כמו כן תפקוד השתל והתאמתו למתווה פיו של כל מטופל תלוי במומחיות של רופא השיניים המטפל. לפיכך, כל הנתונים המופיעים באתר ביחס לאופן ותקופת ההחלמה, לאחר שימוש במוצרי זימר דנטל, הינם הערכה משוערת בלבד, בהתאם לממוצע שנדגם על ידי זימר דנטל, ובשום מקרה אין לראות בנתונים אלו משום הבטחה לתוצאות דומות בכל אדם אחר.
הגבלת אחריות ביחס לשימוש באתר על ידי אנשי מקצוע בתחום רפואת השיניים
המנוע 'חפש את השתל שלך & הכן רשימת קניות' אינו מאפשר למשתמש לבצע הזמנות או רכישות מוצרים דרך האתר, אלא נועד להקל על בעל המקצוע בבחירת המוצרים הרצויים ויצירת קשר עם זימר דנטל לצורך קבלת הצעת מחיר וביצוע ההזמנה. מובהר במפורש כי אין באתר אפשרות לביצוע עסקה, ובכלל זה עסקת מכר מרחוק, שיווק מרחוק, או מכירה מיוחדת, כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981, ועל כן אין זימר דנטל מחויבת לדאוג ללקוחותיה להיצע זמין של מוצרים בכל רגע נתון.
פרטי קשר המוגשים על ידי בעל המקצוע לזימר דנטל לשם הכללתם באתר, יהיו פומביים וחשופים לקהל הרחב, ובהגשתם לזימר דנטל מעניק בעל המקצוע רשות לזימר דנטל לחשוף פרטים אלה באתר ומצהיר בכך שכל הפרטים הינם נכונים ומדויקים. בעל המקצוע מתחייב להודיע לזימר דנטל באופן מיידי במידה ואי אלו מן הפרטים שנמסרו חדל להיות נכון ו/או מדויק.
3.תכנים מקצועיים

באתר ניתן למצוא תכנים בנושאים מקצועיים, לרבות מאמרים ומחקרים, מדריכים, ספרות מקצועית, טיפים, Case Studies ועוד.
על אף שנעשה מאמץ לרכז ולעבד את התכנים הללו, יתכן שבתהליך קליטתם, עיבודם ופרסומם יפלו טעויות. זימר דנטל אינה יוצרת, בודקת או מוודאת את התכנים הללו או אמינותם ועל כן זימר דנטל אינה ערבה למהימנות המידע, עדכניותו ביחס לשינויים בתחום רפואת השיניים, או דיוקו, ואינה אחראית לתוצאות השימוש בו ו/או לנזקים או תוצאות, אשר עלולים לנבוע מהשימוש בו. השימוש בתכנים אלו הינו באחריותו של המשתמש בלבד.
4.תקינות האתר והקישורים המופיעים בו
הקישורים, ההפניות ואפליקציית 'זימר קונקט' לאייפד, המופיעים באתר, הינם לנוחיות המשתמש בלבד והשימוש בהם הינו באחריות המשתמש בלבד.
זימר דנטל איננה מתחייבת, כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים או כי אפליקציית זימר קונקט תפעל באופן תקין ושוטף וזימר דנטל לא תהיה אחראית לכל נזק או אבדן שיגרמו כתוצאה משימוש או הסתמכות על הקישורים, אפליקציית זימר קונקט והמידע והתכנים המופיעים בהם.
זימר דנטל אינה מתחייבת כי האתר יפעל באופן רציף וללא ליקויים, תקלות וכשלים ונקי מווירוסים, תולעים וכיוב', ובאחריות המשתמש להתקין אמצעי מיגון מתאימים לפני תחילת השימוש באתר.
5. שירותים הטעונים רישום
בעת ההרשמה לשירות הזמין באתר יתבקש המשתמש למסור פרטים אישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה, עיר וארץ מגורים, כתובת דואר אלקטרוני פעילה וכיוב'. על המשתמש להקפיד למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים, והמשתמש מאשר בזאת את נכונות הפרטים שמסר.
הנתונים שימסרו בעת ההרשמה לשירות יישמרו במאגר המידע שבבעלות זימר דנטל. יש לציין כי אין חובה על-פי חוק למסור את המידע, אולם ללא רישום כאמור לא יהיה באפשרותה של זימר דנטל להעניק את השירות הרלוונטי.
רישום המשתמש לשירותים הטעונים רישום ו/או מסירת פרטים דרך האתר, ישמשו כאישור המשתמש להיכלל ברשימת מקבלי דבר פרסומת מטעם זימר דנטל וזאת באמצעות אי-מייל, sms וכיו"ב. תהיה באפשרות המשתמש להודיע לזימר דנטל, בהמשך לכל דבר פרסומת שיועבר אליו, על סירובו להמשיך ולקבל דברי פרסומת ועד שלא יעשה כן, ימשיך לקבל דברי פרסומת כאמור. 

  1. אין עליך חובה חוקית למסור את המידע הנ"ל, אולם מסירת המידע נחוצה כדי שנוכל לספק לך את שירותי האתר.
  2. אין ערובה לכך ששירותיי האתר יהיו זמינים בכל עת, זימר רשאית לשנות את היקף השירותים ומועדיהם או לסיים את השירותים בכל עת ללא התראה מוקדמת.
  3. המידע שלך יישמר במאגר מידע רשום שמספרו __________ המנוהל ומוחזק על-ידי זימר דנטל. הנתונים ישמרו לצורך ניהול ותיעוד מתן השירותים ולצורך תיווך פניות מטופלים המבקשים לפנות לרופאי שיניים, ניהול ותיעוד פניות רופאים לקבלת מידע מזימר דנטל וכן לצורך דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, מתן שירות, ניהול שיווק וגיוס לקוחות.
  4. בנוסף, ייתכן והמידע שתמסור באתר, לרבות היסטוריית השימוש שלך באתר, יהיה חשוף בפני נותני שירותים של זימר דנטל, המעניקים לה שירותי ניהול לאתר ו/או שירותי דיוור ישיר. 
  5. אם ברצונך להוסיף, לתקן או למחוק את פרטיך ממאגר הדיוור הישיר, אתה מתבקש לפנות אל מוקד השירות בטלפון 03-6124242. 
  6. עם הירשמותך לאתר הנך מביע בזאת את הסכמתך לזימר דנטל ו/או למי מטעמה:
    • לשמור את המידע שתמסור באתר במאגר המידע המנוהל ומוחזק על ידי זימר דנטל.
    • לחשוף את פרטיך האישיים והמידע אשר תמסור באתר לנותני שירותים מטעמה, לשם קבלת שירותי ניהול אתר ו/או שירותי דיוור ישיר ולמטרה זו בלבד.
    • לשלוח לי מידע, לרבות מידע שיווקי, בדיוור ישיר.
    • לאסוף מידע לצורך ניתוחים סטטיסטיים ביחס לאופן השימוש באתר.
    • כי כל דיווח מטעמי אודות תופעת לוואי ביחס למוצרי זימר דנטל יתועד במאגר מידע של זימר דנטל.

6. זכויות יוצרים
התכנים הכלולים באתר זה, לרבות תנאי שימוש אלה, עיצוב ותצוגת האתר, הגרפיקה והתכנים הכלולים בו הינם קניינה הרוחני של זימר דנטל. המשתמש אינו רשאי להעתיק, לשכפל, לשנות, ליצור נגזרות תוך שימוש בתכנים, להרשות שימוש, להפיץ, למכור, להציג בפומבי, לפרסם או לנצל למטרה מסחרית כלשהי את התכנים ללא אישורה מראש ובכתב של זימר דנטל, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

לעולם המטופלים לעולם הרופאים לעולם המעבדות
1