השתלות שיניים ביום אחד

כולנו נתקלים בהרבה מאוד מודעות פרסום של "שיניים ביום אחד", הבטחה זו מאוד קורצת לנו - שכן לרובנו ידוע כי טיפול השתלת שיניים אורך מספר חודשים, ולאף אחד מאיתנו לא מתחשק להסתובב עם חיוך שאינו מושלם במשך תקופה שכזו.

אז מה זה בעצם השתלת שיניים ביום אחד?

מה שרובכם לא יודעים שזו לא באמת שיטת טיפול שמתחילה ומסתיימת ביום אחד. אלא השתלות שיניים ביום אחד הינו טיפול בו באותו יום נעקרות שיניים, מוחדרים שתלים, ומעליהם מונחים מבנים וכתרים זמניים - כלומר החיוך שלנו, החלק אותו רואים הסובבים אותנו, שחשוף מעל החניכיים - מולבש על השתלים, אבל לא מדובר בשיקום הסופי והקבוע שיהיה לנו בפה, אלא בשיקום זמני.

שיקום זמני ייראה כמו השיקום הקבוע בעיניי המתבונן, אז כלפי חוץ באמת תרגישו שקיבלתם טיפול השתלת שיניים ביום אחד.

אולם חשוב שתדעו כי במהלך 3-6 החודשים הקרובים לא תוכלו ללעוס עם שיניים אילו, אלא תשרו בדיאטת מזונות רכים, וזאת בכדי לא להעמיס כוחות על השתלים שזה עתה הוחדרו, ולתת להם להיקלט כראוי בעצם. ורק לאחר תקופה זו יוחלף השיקום הזמני בכתרים הקבועים, איתם תוכלו לאכול וללעוס את כל שאר המזונות.

דבר נוסף שחשוב מאוד לדעת על טיפולי השתלות שיניים ביום אחד הוא - שזהו טיפול שאינו מתאים לכל מטופל, אלא במקרים מאוד מסויימים. ולכן חשוב מאוד להבין מרופא השיניים שלכם האם אתם מועמדים מתאימים לשיטת הטיפול של שיניים ביום אחד.

לעולם המטופלים לעולם הרופאים לעולם המעבדות
1