השתלות שיניים בתל אביב

כאשר חסרה שן אחת או יותר בפה, יש צורך בהשתלת שיניים. שתלים דנטליים  הינם הפתרון הקרוב ביותר לשן הטבעית הקיים בימינו. טיפול השתלת שיניים כרוך במספר שלבים עם הרופא המטפל, ולכן מומלץ  לבחור רופא הקרוב לאיזור מגוריך. 
לכן אם הנכם מתגוררים בתל אביב, מומלץ לבצע את טיפול השתלת השיניים  בתל אביב רבתי. 
הפגישה הראשונה הינה פגישה ייעוץ, בה בוחן הרפא המטפל את מצב הפה  ומפנה לבצע צילומים.  בפגישה השנייה מחליטים על תכנית טיפול השתלת השיניים בתל אביב ומשם  מתקדמים לפגישה שלישית בה מתחיל הטיפול שיכול להימשך על פני מספר פגישות – בהן מחדירים  שתל העשוי מטיטניום בתהליך כירורגי לתוך עצם הלסת, לאחר מספר חודשים  מגיע השלב השיקומי (או במקרים מסויימים כבר  באותו יום של ההשתלה) אשר בו מלבישים מבנה מטיטניום על גבי השתל, ומעליו הדבקה או  הברגה של כתר העשוי מציפויים שונים כגון חרסינה. 

כמו כן אחת לכמה חודשים יש להגיע לרופא אשר ביצע את השתלת השיניים בתל אביב עבורך לביקורות ותחזוקה במידת הצורך.
 
כחלק מקביעת תכנית הטיפול, חשוב לבחור את סוג השתל הדנטלי איתו רופא השיניים יבצע את ההשתלה. ולכן ניתן ואף רצוי לבקש מהרופא את סוג השתל בו אתה מעוניין להיות מטופל בו.
 

חברת זימר ביומט, הינה חברה אמריקאית לשיווק והפצה של שתלים דנטליים  בתל אביב ובשאר חלקי הארץ. 
שתלי זימר הינם שתלים דנטליים בעלי אחוזי הצלחה מן הגבוהים בעולם  ועומד על 98.7% כבר למעלה מ15 שנה. לזימר שתלים בעלי ותק רב בשוק ולכן בעלי תיעוד  קליני של שנים רבות בהן מחזיקים השתלים שלנו בפיות המטופלים. 
לכן אם חשובה לכם איכות השתל ושרידותו לאורך זמן – ניתן לבקש מרופא השיניים  שלכם את שתלי זימר ביומט. 

חשוב לדעת כי גם אם רופא השיניים שלכם לא עובד באופן קבוע עם שתלי זימר – עדין ניתן  לבקש שבטיפול שלכם ישתיל עבורכם את השתלי השיניים של זימר.  

לחברת זימר ביומט מבחר של רופאי שיניים בתל אביב המבצעים השתלות שיניים בתל אביב, לנוחיותכם תוכלו לבחור מאחד הרופאים שעובדים איתנו בלינק הזה.
 
אז אם אתם מתגוררים באיזור תל אביב, וחסרה לך לכם שן אחת או יותר בפה – זה הזמן להתחיל לחשוב על טיפול של השתלות שיניים בתל אביב. 
לעולם המטופלים לעולם הרופאים לעולם המעבדות
1